maanantai 25. helmikuuta 2013

Hmph...

Hiljalleen alan palailemaan elävien kirjoihin. Tänään olen jo siivonnut ja käynyt kaupassa, siihen ne voimat sitten menikin... ja viimeisimmätkin voimat tipahti kun näin palkkakuittini...


Minä vaan ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää MISSÄ mahtaa olla verokorttini? Se on kyllä kohteeseen toimitettu, ajoissakin vielä. Revin kyllä pelihousuni jos huomenna tipahtaa vielä uusia palkkakuitteja samalla 60% veroprosentilla. Mulla ei ole nyt varaa tähän (eikä yhtään lohduta saada noita rahoja takaisin joskus vuoden päästä, tarvitsisin niitä jokseenkin NYT). 

Ja tämä samperin kylä on vielä niin imbesilli ettei talouspalvelukeskuksen suoraa numeroa tietenkään löydy netistä. Joutuu heti aamusta kuuntelemaan sitä elämäänsä kyllästynyttä vaihdenaista... tai ehkä hän huomenna sattuisi olemaan pirteä? Ei sitä koskaan tiedä.

Ei oo näin vaikeeta. Vai onko? Välillä tuntuu että vaan mulla voi olla näin huono tuuri, aina ja joka asiassa. Olen jo aika väsynyt tähän jokaisen asian perään soittelemiseen. Miksei asiat voi vaan hoitua kerralla ja kunnolla, mieluiten oikein?

No ONNEKSI ne loput työpäivät eivät ole ehtineet tähän palkkapäivään. Ja pidetään sormet ristissä etteivät ehdikkään.

Sain tänään myös opiskeluihin liittyen taas sellaisen viestin, että leikkasi järki kiinni. Koska pieni pääni ei noin yleisesti jaksa sitä että asioista tehdään vaikeampia kuin ne on, päätin etten tee siitä yhtään sen vaikeampaa mitä se lopulta on. En tiedä miten tässä näin onnekkaasti kävikin

Pienillä järjestelyillä sain itseäni miellyttävän lopputuloksen...

Nyt päiviä on jäljellä enää 12!!! 

KAKSITOISTA!!!! 

WUHHUUUUU!!!

:)

Nyt pystyn välttelemään hienosti ihmisiä joita en enää jaksa nähdä, olen enemmän tunteja läsnä kuin olisi ihan pakko ja työhön vapaat päivätkin lisääntyivät monella. Kyllä kelepaa! :D Pari kiukkuista opettajaa ehkä vielä saan vastaani, mutta en jaksa enä välittää. Olen jokatapauksessa joutunut jo lakimieskorttini vetämään esiin, joten tarpeen tullen pidän sen esillä oikein mielelläni. Nyt loppui kyykyttäminen ja pelleily, kiitos. 

Ei kommentteja: