maanantai 14. tammikuuta 2013

Ahhahaa

Täytyy myöntää että repesin käydessäni google docsissa tekemässä ja tallentamassa yhtä ryhmätyötä (josta olen ihan liekeissä, mitä mulle on tapahtunut??). En ole käynyt siellä docseissa toviin ja olin jo ihan unohtanut (no enkä ole) ne edellisen kevään ja viime syksyn tuskat. Mutta tässäpä todiste, että tuskia on ollut (ja tulee olemaan).


Mutta ei siitä sen enempää. Perhoset jo mielessäin...

Tämä päivä oli tarkoitus pyhittää opiskeluille, mutta toisin kävi. Aamulla ensin fysioterapiaan, sieltä kuntosalille, sitten kirpparille, sieltä kaupoille ja sitten tuli nälkä niin piti syödä, vähän lisää kaupoille. Ja kas kummaa olin kotona n. klo 17. Tehokas työpäivä kului tehden ihan jotain muuta mitä piti. Sitten kun olin koneen äärelle kauniisti istahtanut ja päättänyt aloittavani rankan aivoriiheni, niin tätini soittaa että saako tulla visiitille. No toki saa. Positiivisinta tässä kaikessa on kuitenkin että nyt klo 22 olen oikeasti tehnyt sen kouluhomman joka pitikin (ja olen liekeissä siitä, woh), pessyt lakanat ja laittanut päivällisenkin (luomu nautaa, namnamnam). Tällä hetkellä syön iltapalaa ja mietin pitäisiköhän tuo sänky ehkä pedata jotta pääsisi kaatumaan sinne ketarat ojossa...

Ja ainiin, tänään alkoi taas Salkkarit (omg) ja tämäkin on pakko kuunnella, Jari Sarasvuon tunnin monologi. Ehkä huomenna aamiaisella. Olisi kyllä unelmaa tuo että pääsisi jakelemaan omia ajatuksiaan edes tunnin viikossa valtakunnallisessa eetterissä - palaute olisi ainakin taattua - eli "vastinetta" ajatuksille... Voih ja oih.

No huomenna voin monologisoida täällä ihan itsekseni useammankin tehtävän kimpussa. En pysy olemaan sieltä saliltakaan pois taas ollenkaan... mä niin näen miten tässä projektissa taas tulee käymään. Josko vanhemmat lämmitäisivät mulle huomen illalla saunan - tai kävisin itse vääntämässä sitä nuppia? Juu, siinäpä suunnitelmaa yhdelle päivälle.



2 kommenttia:

siili kirjoitti...

Täällä oli hyvä vierailla.
Tuli niin kotoisa olo kauniita kuvia katsellessa.
Saaristo ja Lappi ovat vieneet myös minun sydämen.
Ihanaa sunnuntaita :)

Saariston kasvatti kirjoitti...

Tervetuloa! :)